07 septembrie, 2011

Ulei de argan

   Uleiul care face minuni isi face loc timid si pe meleagurile Mioritice desi in Europa are cativa ani vechime iar in Maroc-locul unde creste arganul- are sute poate chiar mii de ani de cand este folosit in alimentatie si in cosmetica.
    
   Un ulei obtinut prin presare la rece,manual, de femeile marocane are o gramada de utilizari in cosmetica avand proprietati estetice exceptionale: antirid, masaj, tratamentul unghiilor, al parului.dar si in afectiuni ale pielii.


   Intr-o zi a venit la mine o prietena pe care nu o mai vazusem de 2 luni.Nu am putut sa nu observ ca tenul ei este mai luminos si mai ferm si bineinteles ca am intrebat-o ce crema foloseste.Raspunsul a venit categoric :ulei de argan!Seara am cautat repede pe net informatii despre uleiul miraculos.

 Dupa multe cautari si timp pierdut,am comandat si eu la un pret mai mult decat bun de pe un site romanesc.Cand l-am primit,si l-am desfacut un miros intepator m-a izbit in narile mele delicate.Ok,mi-am zis.Am inceput sa-l folosesc, dar ceva nu era in regula.Ce am citit eu pe net ca se absoarbe instantaneu nu parea sa fie asa,din contra,fata imi era uleioasa si mirosul...
  
 Intamplarea a facut sa cunosc o marocana pe care normal ca am intrebat-o daca are miraculosul ulei.Vreau sa va spun ca uleiul pe care l-am luat de la ea,.nici nu se compara cu ceea ce am luat de pe net.Diferenta?in primul rand culoarea care nu trebuie sa fie  de un galben pai ci ceva mai inchis,consistenta si nu in ultimul rand,mirosul.Uleiul de argan are un miros specific de aluna,zic eu.


Pret? 50 lei.Dar nu-mi pare rau,macar stiu ca e de la mama lui,nu amestec de cine stie ce uleiuri pe care am dat de 3 ori mai putin.Asa pret,asa calitate!


Daca o sa mai comand? Cu siguranta ca da!!!


   Intr-o alta postare va voi povesti cum si la ce am folosit uleiul de argan.
  



   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu